אמנת שירות טרפז

אמנת שירות טרפז סוכנות לביטוח פנסיוני בע"מ

טרפז סוכנות לביטוח פנסיוני בע”מ מחויבת להעניק ללקוחותיה חווית שירות איכותית המושתתת על הגינות, שקיפות, מקצועיות מובילה וחדשנות טכנולוגית.

אנו עובדי ומנהלי טרפז מחויבים ליצירת ערך ללקוחותינו ולניהול הקשר האישי עימם על בסיס של אמון מלא וזאת תוך בחינה והתאמה של נכסי הלקוחות לצרכיהם המשתנים לאורך זמן.

אמנה זו מעגנת את הערכים המרכזיים אשר מהווים אבני יסוד שאנו מעניקים ללקוחותינו:

הגינות

  • אנו מחויבים לנהוג כלפי לקוחותינו בהגינות ובכבוד ולכבד את פרטיותם.
  • אנו נותנים לכל לקוח יחס הוגן ושוויוני, תוך התחשבות בנסיבותיו האישיות.
  • אנו פועלים לטובת לקוחותינו ופועלים תמיד למצוא עבורם את הפתרון המתאים ביותר.

שקיפות

  • אנו מאפשרים ללקוחותינו נגישות למידע מעודכן, בכל זמן או דרך בה בוחר הלקוח.
  • אנו מספקים ללקוחותינו מידע ברור, מדויק ומובן בנוגע לכל מוצר או שירות שאנו מציעים.
  • אנו פועלים בשקיפות מלאה בכל שלבי התקשרות עם לקוחותינו.

מקצועיות מובילה

  • אנו משקיעים משאבים רבים בהכשרת עובדינו במטרה לשמור על רמה מקצועית בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
  • אנו בעלי התמחות נרחבת בתחום הביטוח הפנסיוני, המאפשרת לנו לספק ללקוחותינו ייעוץ מקצועי ומקיף.
  • אנו מעדכנים את עצמנו באופן שוטף בחידושים בתחום הביטוח הפנסיוני, על מנת להבטיח ללקוחותינו את הפתרונות המתקדמים ביותר.

חדשנות טכנולוגית

  • אנו עושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות על מנת לשפר את חווית השירות של לקוחותינו.
  • אנו מציעים ללקוחותינו מגוון רחב של ערוצי שירות דיגיטליים, המאפשרים להם לקבל שירות נוח וזמין.
  • אנו פועלים כל הזמן לחדש ולפתח פתרונות טכנולוגיים חדשים, על מנת לשפר את השירות ללקוחותינו.

שירות

  • אנו מעניקים ללקוחותינו שירות אישי וזמין בכל ערוץ שבוחר הלקוח.
  • אנו מתייחסים לכל לקוח בכבוד ובסבלנות, ועושים כל מאמץ כדי לענות על צרכיו.
  • אנו מחויבים לפתור כל בעיה או תלונה של לקוח ביעילות ובמהירות.

זמני מענה:

הערה: המועדים האמורים לעיל, הינם בכפוף לסבירות הבקשה בנסיבותיו של כל עניין ספציפי.

נושא זמן מענה
קיום פגישה לבקשת לקוח
תוך 7 ימי עסקים
מתן מענה ראשוני לכל פנייה של לקוח
תוך 2 ימי עסקים
קבלה והעברת מסמך או אישור לבקשת לקוח
תוך זמן סביר ובכפוף להוראות כל דין
מסירת מסמך ללקוח הנמצא ברשותנו
תוך 2 ימי עסקים

בכל מקרה של דרישה מגוף מוסדי למימוש זכויות לפי תנאי פוליסות ביטוח, תקנון קרן פנסיה או תקנון קופת גמל, או לפי הוראות הדין הרלוונטיות למימוש זכויות כאמור נעמוד לרשות הלקוח, ונמסור לו מידע אודות זכויותיו, נביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות לרשותו בהליך יישוב התביעה, והכל ביעילות, בהתאם ובכפוף להוראות כל דין.

חשוב לנו שתהיו מרוצים. במידה ותרצו לשתף אותנו בחוויות השירות שקיבלתם או להלין עליה תוכלו לפנות לאחראי על שירות הלקוחות בטרפז סוכנות לביטוח פנסיוני.

נטלי שלום, מייל:  natalis@trapez-fin.com

טל: 03-9663565

הזדמנות לעשות סדר

רק למלא את הטופס ונחזור אליך עם פרטים

פרטים אישיים